Skandynawia - Północ Magiczna

Strona główna | Relacje

Relacje

Poważna wycieczka Gabi, Kacpra i Mateusza. Norwegia

Kilka dni temu otrzymałam szóstkę z dużego sprawdzianu, który w szkole zrobiła nam pani nauczycielka. Nabrałam pewności, że już umiem ładnie pisać. Ten list chciałam do Pana napisać już dawno. Mam nadzieję, że Pan pamięta nas, to znaczy mnie – Gabi, Kacpra i Mateusza. W tamtym roku, w lipcu 2013 byliśmy na wakacjach w Świnoujściu. Nasza ciocia wymyśliła, że już jesteśmy na tyle duzi, że możemy jechać na poważną wycieczkę. Zabrała nas strasznie daleko. Pojechaliśmy do Norwegii. Niestety dla nas to nie była zabawa. Na wycieczce bardzo ciężko pracowaliśmy. Ja liczyłam wodospady, Mateusz – tunele, a Kacper stare mosty.

czytaj więcej

Majówka w Skandynawii 2014 r.

Pierwszy dzien majowki w Skandynawii rozpoczynamy wschodem słońca podczas przeprawy Rostock - Gedser. Piękna pogoda towarzyszy nam podczas zwiedzania południowej Szwecji oraz Danii. Konczymy w Kopenhadze na placu ratuszowym, wspaniala pogoda i wesola grupa przyczynila się do kolejnej udanej wycieczki. Kolejne dni również z http://www.fregata.pl/

Study TOUR 12-15.04.14 Świnoujście, Skania, Kopenhaga

Pierwszy dzień Study TOUR za nami... Cieszę się, że wszyscy nasi goście szczęśliwie do nas dotarli no i wedle naszych oczekiwań słoneczko na WYSPY przewieźli...także rejs Wodniczką jak zawsze udany , włącznie z dodatkową atrakcją - pływających dzików w kanalikach hihi, Martyna Napart zapewniła uczestnikom Study Tour aktywne zwiedzanie w Latarni Morskiej w Świnoujściu i przygodę historyczno-militarną w Forcie Gerharda na koniec Anna Szczepańska i Karolina Szczepańska podałyśmy śledzia a'la Biuro Turystyki Skandynawskiej Fregata. Jutro ciekawy program a zaczynamy od zbiórki o 4.00 rano pod Baltic Park Fregata Świnoujście........

Wspaniała Norwegia relacja z podróży

Norwegia jest wspaniałym krajem na wycieczki jednak trzeba pamiętać, że jak jest piękna to tak jest droga i że jest dostępna tylko dla tych co mają dużo pieniędzy. Taki osąd ma większość myślących o podróżach na daleką północ. My przed takim wyjazdem preferowaliśmy tysiące stron przewodników, katalogów i dziesiątki stron internetowych biur podróży. Czytając wiele o tym specyficznym do podróży kraju postanowiliśmy jednak pojechać z biurem turystycznym. Rozpatrując wszystkie za i przeciw zdecydowanie wysłaliśmy Biuro Turystyki Skandynawskiej Fregata w Świnoujściu. I jak się okazało była to słuszna decyzja jest to biuro prowadzone rodziennie z wieloletnią tradycją i wąską specjalizacją jak wynika z samej nazwy.

Kronika podróży do Norwegii

Zbieramy się bladym świtem pod Politechniką i autokarem jedziemy do Balic. Zajeżdżamy z dużym zapasem czasowym, ale podobno bywają po drodze korki, które nie pozwalają na lepsze rozplanowanie godziny odjazdu. Odprawiamy się bez problemów i o 10.30 wylatujemy SASem do Oslo. Przed samym lądowaniem przedsmak uroków Norwegii - wspaniały widok na fiordy, rzeki i lasy.